Intrigen tätnar

Jag har 1000 saker som snurrar i mitt huvud just nu, har duschat varmt och tagit på mig pyjamas. Tårarna har bränt bakom ögonen hela dagen, för att jag är utslut, för att jag har jobbat låånga pass och vilat lite och ingenting.. till saken hör väl att jag är på tjocken också. Pallar inte trycket känner jag. Ska jag palla till 4e mars? ska jag palla en v 5 helg till? Tjurskall som jag är kommer jag förmodligen göra det.

Mitt tålamod idag har inte vart bra och jag har haft dåligt samvete för att jag inte är goa glada jag.. det är jobbigt. Då känner jag att jag inte gjort det bästa. Kände idag att det inte är speciellt lätt att jobba med 9 andra kvinnor, hade inte varit dumt med ett par män i arbetslaget. Dom är som enklare att ha att göra med, inte lika mycket intriger.. vi kvinnor är proffs på att ta saker och ting fel och ta åt oss, snacka skit om varandra .. ja listan kan göras lång.

Emilia har varit på julgransplundring med mormor&morfar idag, hon hade jättekul :) somnade utan minsta lilla gnäll ikväll, hon var nog trött hon med lilla hjärtat. Fick hemmagjord pizza hos bosse så hon hann busa med mikael en stund också. Nu har Antonia, Simon och Kevin nyss farit hem.. därför jag är vaken så länge. Ville så gärna träffa dem! Kevin har blivit så stor och jag har kommit på ett killnamn om det bor en pojke i min mage.

Tårarna kom lagom till kvällen, och visst känns det skönt, va som längensen sist nu.
Man måste få tömma kanalerna ibland.

Oj vad det här vart straight from the heart.. jag har gått upp 2 kilo sen sist hos bm. Denna vecka är som vanligt fullt upp och alldeles för lite tid. Jag skulle vilja sitta ner i lugn och ro och umgås med mina fina vänner och känna att jag har all ork och tid i världen. Januari rusar..
Jag längtar till leos lekland och lindas goa fika.
Näee nu äre gonatt emma, gonatt bloggen, gonatt folket!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blir kul på Onsdag =)

2009-01-12 @ 17:43:49
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0