sooo tired

Somnade sent igår, Antonia, Simon och Kevin va till kl. 01 tror jag, men det var bara trevligt =D men då va det godmorgon mamma kl 07.00 vi tog det chill på soffan framför musses klubbhus. Sen åt vi pannkaka och sen kom Linda, vi promenerade ut till nyåsv. där det var mammaträff, goa bullar och trevligt sällskap som vanligt =) sen även prom hem, + simning ikväll.. jag känner mig duktig =) Emilia ville dock inte sova på ditvägen men på hemvägen somnade hon gott. Jag är så trött att det är som en gröt i skallen. Jag känner mig stressad men det finns inget att vara stressad över. tror bara jag behöver sömn. därför brode jag sova nu istället för att va shopoholic. Jag måste ge mig, jag är inte gjord av pening även om jag verkar tro det emellanåt. Nu letar jag syskonvagn, har bestämt att jag ska köpa en, sen ska jag beställa gardiner från jotex och sen ska jag beställa nå grejer med antis som ska på ikea ihelgen. ohh de är så roligt att handla och göra fint.
Pappa va här ikväll och fixa min gnissel dörr och lampa över diskbänken. tack pappa =) mamma var även snäll att ta hand om Emilia medan jag simmade. Vad skulle jag göra utan er? puss

nu måste jag sova gonattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0