kärlek

När Emilia hade sovit klart tog vi bobben ner på byn för att skicka iväg ett paket samt handla lasangeplattor. Vi har tagit det väldigt piano idag och det har vart skönt. Blev lite piggare av promenaden, gjorde mat och sen blev det bad och sedan vindruvor framför playhouse disney. Nu är det vällingen kvar sedan är det sängen som gäller för mitt lilla hjärta. Bebis är vild i magen idag.
Ikväll kanske min Antonia ska komma <3
Some pics på mitt allt:

Lill älskling provar sommarkläder från H&M =D söt som socker.

hjärtat ser tv och äter vindruvor.

Emilia är så gullig och så duktig, kan räkna till 10 nu =)

nu ännu en tvätt, lite mess och sen ska jag städa gval skåpe tro ja.
gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0