kom tillbaka ork!!

Jag är så jävla trött. Låg på soffan 20 min medan Emilia åt välling och det gjorde mig lite piggare iaf, innan kändes de som jag skulle falla ihop på golvet och bli liggandes kvar till imorrn. Jag for till returglas station (de där lät en aningens seriöst) och kastade massa glasflaskor och så. Bara för att få andas lite, det var skönt att sitta själv i bilen om än i bara några minuter och spela musiken på högsta volym och känna att jag inte behövde tänka på något annat. Känner mig förbannad, irriterad, sur.. ja allt på samma gång.
Kunde inte sova igår heller, för uppstressad förmodligen, somna långt efter tolv. Dagen har iaf vart trevlig.. Linda kom hit och vi åt mat, sen kom Malin och hon åt mat. Vi beställde skrov från pizzan, Varför har du stängt Jonte?
Sen åt jag bullar och vart tjock(are) massa surr, trevligt som alltid =D

Jag kör stenhårt på rutiner nu vad det gäller Emilias sömn, mat och vilotid. Har fungerat kanonbra, hon ha vakna vid 8 och sen lunch vid halv elva och sen sova nån timma eller två. Sen sängående kl 20. Hon tjuras ju och vill inte men jag känner att det är viktigt att det hålls även då de inte är dagis. På tal om dagis måste jag ringa till dagis och meddela tider för nästa vecka. Sen måste jag ringa massa samtal och fixa hit och dit. Jag ska jobba imorrn också, kväll.. känns sjukt jobbigt. Men men.. bara att bita ihop. Jobbar även fredag sen är de mammafika.
Ska till city på förmiddagen innan jag börjar imorrn också. Köpa de sista som behövs till köket. Ang, got to do list igår så har jag kommit fram till att jag skippar golvet i köket och hallen till senare. Känns som att ekonomin säger ifrån och så nödvändigt är det inte, är rätt ok golv. Jag satsar på kökstapet och färg i hallen samt några nya mattor, rusta here i come.

Nu känns det bättre då jag fått skriva lite, har ätit 4 mackor med ost och tomat på samt en djuptallrik med youghurt. Nu är magen glad, dags för lite socker kick.
hejdårå!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du får sova inatt och känna lugnet.. Du kanske skulle behöva åka på kryssning och gå på spa och bara koppla av ;)



Nu är det dags för sockerkick här med, har köpt massa nya smaker glass haha!

2009-01-28 @ 21:13:36
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0