Leos Lekland

Oj vad Emilia tyckte det var roligt, jag med för den delen =) tror jag var mer rädd än Emilia hon är inte rädd för fem öre. Det är bra!  jag va alltid rädd då jag var liten =P
Kom dit vid 10 och åkte hem kl 14, man känner sig en aning slut, för jag är inte den smidigaste direkt. Men träning fick jag då iaf ;)
Nu hoppas jag Emilia vill sova en stund innan det bär iväg till Linda. Det är musse på tv så hon sitter som fastklistrad nu.
Här kommer lite bilder från dagen:

åka=)



hoppa studsmatta =)


Loke i bollhavet


Lina & Elias spelar






cykla


sötnos i bollhavet =)




Adios amigos y amigas!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha yeah, du fick shysstaste bilden på mig igen! Vi kan det där =P

2009-01-14 @ 18:31:34
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser sjukt roligt ut. Synd att vi inte kunde följa med! Men vi får ta igen det en annan gång. Du har börjat få en rejäl bulle nu.. :)

2009-01-20 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0