Magsjuka

Jag vet att jag vid något tillfälle sa att "jag har hellre magsjuka än är förkyld" brukar ha så besvärliga förkylningar och lindrig magsjuka, MEN det tar jag nu tillbaka big time. Jag kallsvettas och gör allt annat äckligt man gör när man har mag/kräk sjuka. Marcus & Emilia har flytt fältet och jag är ensam och ledsen, kan inte äta.. men förösker, Men det kommer lix upp eller ut med jämna mellanrum. Känns som jag mer eller minre bosatt mig på dass.
Ska försöka få i mig lite fil samt nyponsoppa. Se Fanny & Alexander och bli rädd, tur det är dag.
krya på mig, ja tack!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag lider med dig Emma! Hoppas den går över..NU!

2009-01-02 @ 20:28:29
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: M

Åh fan va tråkigt att börja de nya året med magsjuka.

Men krya på dig!



Btw, avslagen cola är skitbra mot magsjuka! :)

2009-01-02 @ 21:03:51
URL: http://fjuff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0