några glassar senare..

Är jag faktiskt på bättre humör. Har ägnat dagen åt att storstäda och byta gardiner och det känns så bra nu i efterhand och det luktar gott i hela huset.
Vi fick go mat hos mamma & pappa också, räk/kräft förätt och sen kött, pären och go sås och glass till efterätt. Tack och bock! Nu sover Emilia och jag tror jag lyckas få tillbaka dyngsrytmen nu. Kanon! Imorrn blir de dagis för lillgumman och personalmöte för mig. Nu var det längesen hon var på dagis så de tycker hon säkert blir roligt.
Jag blir tjockare och tjockare.. är nu i v. 26


kan visa en bild i v.26 med Emilia


ganska lik tror jag?!


Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag ska unna mig att sova. För detta år har verkligen börjat en aning orkeslöst samt magsjuka som pricken över i:et.
Någon som kan tipsa om en bra bok? Jag tror kvällsläsning skulle få mig att varva ner lite.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst ser det ganska likt ut, lite större nu kanske men det ser ju annars med och utan kläder. Fin är den då på båda bilder!



En bok som är jättebra är "hur du överlever ditt första år som mamma" jag skrattade supermycket när jag läste den. Sen är böckerna Freja, Idun och Saga också jättebra men det är ju lite fornnordisk mytologi så de kanske inte är så roliga om man inte gillar det.. jag skulle kunna ge massa boktips men det känns som vi har sjukt olika smak där också, som i filmer =P Men en bok som du kanske skulle gilla som jag också gillade är "Liam".. ska sluta babbla nu, är trött.

2009-01-06 @ 22:57:26
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0