oh baby baby , ahh push it

Humöret är sämst och jag börjar tro att det kommer fortsätta såhär ett tag.
Iaf fick jag en liten sovmorgon än om det blev jag som fick göra allt som ska göras på morgonen. Sen gick jag & Emilia ut, åkte lite bobb och lekte i snön, sen in och äta lunch, sen dags för Emilia att sova. Nu ska jag passa på att städa lite, sen bär de av mot jobbet kl. 15.00.
ska iaf köpa skinkcreps så jag får äta nån go middag. Ja det vart ju inge umeå och nu skiter jag i det tills någon annan tycker det är dags att åka in.

Jag ska klippa och färga håret i mars, jag längtar!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg du var i axellångt hår.. men du passar bra i längre med så klart =) Vad blir det för färg då?

Tycker du ska skaffa en babyticker =)

2009-01-29 @ 18:19:22
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina Emma! :D Jag med är nyfiken på vad du ska göra för fint? :)

2009-01-30 @ 10:39:12
URL: http://lindahllinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0