One word

Gårkvällen va kanon trevlig =D många skratt och historier från förr. Vart nog några öl för mycket för herrarna men. Imorse va jag desto segare, Emilia vaknade vid kl. 08.30 och sen dess har vi legat i soffan till det var dags för lunch. Nu ska Emilia vila och jag ska dra fram dammsugarn, skurmoppen, tvätta, byta sängkläder osv.. känner att jag har en väldans energi och det är kul. Nu är jag ledig till på torsdag, soft! Känner mig fattig.. lönen är efterlängtad. Tur man ha så fet lön =P Måste byta lite storlekar på kläderna från H&M också, dock inte till mig utan till resterande familjen. I'm still a S.

Näe nu är det dags att sätta igång, härliga söndag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi får väl barnbidrag på Tisdag iaf, alltid nått =)

2009-01-18 @ 17:04:22
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0