Seg Måndag

Jag har jobbat men det har gått i snigel fart allt jag har gjort. Mår mycket bättre men inte helt hundra. Slutade kl. 12 sen hem för att sedan klä oss och gå ut på prommis me Malin & Nicole. Trevligt. Sen blev de fishfingers och soffa.. jag har legat hela kvällen. Har hunnit prata en timma me Antis också. Funderar på att dra fram dammsugarn eller gå och duscha och sedan lägga mig. Är så slut på, har vart och slängt skräp i grannens soptunna haha... fast det bor ingen där så de är väl lugnt, vår är ju smockfull och imorrn kommer sopbilen. yes!!
Jag tror på sängen alltså.
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är fishfingers? är det som crabsticks? det lät gott. Haha ja vad smart att slänga där =)

Jag hade ju väntat mig en magbild idag Emma, du brukar ju vara duktig på det där, skäms! =)

2009-01-05 @ 23:11:25
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0