Seg söndag

Angående inlägget igår så är ju alla mina vänner fortfarande. Det jag menar är ju att vän relationer förändras. Nu har jag gjort det klart iaf kanske var lite dålig att uttrycka mig den tidpunkten på dygnet  =)

Idag är jag trött, sur och less.. det ser ut här och jag orkar inte ta tag i något. Mamma tyckte jag såg sliten ut. Men jag har inte kammat håret eller tvättat bort gårdagens mascara så det kan nog bero på det. Antingen blir det att rycka upp mig nu eller så lägger jag mig och sover medan Emilia gör det. Imorrn är det back to work, back to normal, känns bra. Jag behöver lite rutin samt komma ut från detta hus en stund. Det är svinkallt fortfarande -24 då jag kollade på termometern imorse. Tacka den som uppfann kupévärmarn.

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit vad kallt!!

2009-01-05 @ 13:11:14
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0