Snus!

Jag har inte snusat sedan dagen jag fick reda på att jag var gravid. Alltså typ 6 månader utan snus. Har inte saknat det alls faktiskt, förren igår.. och idag. Konstigt att längta efter något helt plötsligt sådär.. kommer ju absolut inte att ta en snus för det är ju inge bra för bebis. Så självisk skulle jag inte vara!
Jag har nu förberett lite inför middagen, Emilia sover och jag tänkte dammsuga och sen duscha. Kläderna var underbara =) nu blir det att lägga undan för att sedan ta fram då man är smal igen =P haha!
Have a nice saturday ey!

Kommentarer
Postat av: Lina

jag har blivit röksugen också vid nått tillfälle, drygt, men samtidigt skönt att det inte är hela tiden =)

2009-01-17 @ 15:08:44
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0