Surkärring

Ja så känner jag mig, går runt och muttrar för mig själv. Mår fortfarande dåligt och kan inte äta mycket annat än flytande. Håller på plocka bort julen och sätta upp nya gardiner, det blir så fint. Helst köket =) Blir mycket svart men jag gillar svart. Det är som stilrent. Va tvungen att ta en paus i allt göra för det tar emot varje steg jag tar men det känns jobbigt att ligga ned också, det är jag för rastlös för. Emilia har somnat på soffan, är väl snart dags att börja med middagen, känns drygt det med allt känns drygt och jag tycker egentligen synd om M som får ta all skit från mig just nu, jag bara vräker ur mig och går runt som en annan hormonkossa och får utbrott över små saker. Men det går väl över.. efter helgen måste jag va tipp topp utvilad, för det känns som jag bara sover och sover, vilar och vilar. Jag tror jag fick denna magsjuka för min kropp var totalt utslut och väldigt motaglig för det mesta. Det är lördag och ikväll hoppas jag kunna äta dipp till mina chips.
have a nice saturday ey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0