Trött 2009

Inte så konstigt med tanke på att jag sovit 3 tim inatt. Gick och la mig kl 02 efter lite skål, raketer och prat me love och robin. Kl. 05 vaknar Emilia och rejsar runt i våran säng..sparkas, skallas och tror att det är godmorgon, hon somnar om igen kl 06 men då ska jag lix kliva upp för jag börjar jobba kl. 07.. jobbade till kl. 14 hur trött som helst. När jag kom hem va mamma o pappa och hälsa på, sen kom pia och senare robin. Vill bara sova men nu äre dags att skala potatisen för vi måste ju äta middag också, sen ska jag sova sova sova. Eller kanske pyssla lite med gardinbyte, nej nej få bli imöran. ska upp igen och jobba 7 imorrn. sen helg.
adios

Kommentarer
Postat av: Lina

Marcus får skala potatis =)

Är impad att du klarar sova så lite!

2009-01-01 @ 17:04:45
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0