trött och less

Jag känner mig så, ändå sov jag till cirka kl 09 imorse. Ryggen värker, benen värker och jag har ett tryck ner mot härligheten. Och ja, jag har satt mig i den situationen själv, men lite kan jag väl få klaga? Dessutom är Emilia supertjurig. Vi började dagen med att bada, sen blev det lunch och sedan prom med Jessica&Bianca. Hon somnade inte i vagnen, inte heller i sängen, sen kom Mikael hit och han somnade rätt fort, men inte Emilia.. hon skriker och är allmänt tjurig. Nu ser hon tv, vilar lite iaf. Själv har jag en kladdkaka i ugnen som jag ska avnjuta efter middagen =)
blir kycklingwok och nudlar idag, känns smarrigt.
Annars är det vanlig måndag med diverse tvätt, städ, mat, disk, skottning osv osv osv.. jag känner att jag börjar tappa humöret. well, ikväll då jag intar soffläge känns det säkert bättre.
det doftar ljuvligt, jag har verkligen fått dille på kladdkaka och grädde, hur gott är inte det mmmm..

denna vecka är egentligen ganska oplanerad, almanackan är blank mån-ons sen står det jobb tors och fre. ganska skönt, men det finns som ändå alltid saker att göra. Mikael blir 2 år på söndag, shit tiden går fort. Nu rullar alla födelsedagar igång, februari verkar vara en poppis månad att vara född i.
later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMMA, nu slutar du skriva om kladdkaka!!! Jag blir så sjukt sugen varje gång jag läser!!



Härligt med tom kalender, jag hoppas på att min vecka kan se lite så ut snart också =)

2009-01-26 @ 18:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0