Arash

Gokväll!!
Då är man solo då, ovanligt onej... men gå som finnt då man är van. Lite egen datanörd tid är ju aldrig fel haha. Emilia lill tjuris sover nu, efter lite skrik och protest. Sitter på apa, fl, msn, sms.. känner mig väldigt social fast jag sitter solo. Rätt roligt ändå. Har lite fika här framför datorn, riktigt trevligt. Borde gå och lägga mig egentligen så jag vaknar pigg någon gång. Sitter och lyssnar på en gammal goding från tiden i LSE, i love the song, SG vart nog ganska less då jag poppa i lägenheten och gamm brunen =P



förresten SG, miss u, vad gör du nuförtiden? inte tror jag du dricker folköl och breddar med brunen, inte jag heller.. inte tror jag du äter pasta och pastasås framför gamla avsnitt av cityakuten vid halv fem-fem, inte jag heller. Inte tror jag du har en sambo som bjuder in folk på natten för att sedan få er vräkta? inte har vi heller nattligt sällskap som förstör grannens sparkar så det blir ett jävla liv. Inte plingar polisen på dörren kl 4-5 på morgonen längre.. haha jag tycker det är så roligt då jag tänker tillbaka på Timmervägen 18C, sjukt kul och vi var galna. Jag tycker vi kan ses sulan, vet inte om du läser min blogg men thanks för allt! Mitt stöd genom gymnasiet, min klippa, min sambo, min vän!!

solade solarium på den tiden man va en fräsching =P

Kommentarer
Postat av: Lina

Aha så du bodde på timmervägen, där har jag hängt mycket =)

2009-01-27 @ 18:28:01
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0