tisdag kväll

Hej och hallåå bloggen!
Kan säga som så att igår efter M's kalas var jag hel slut, var så trött att jag inte ens orkade prata då jag lagt mig i sängen. Var 14 pers här igår och åt tårta. Imorse fick jag efterlängtad och välbehövlig sovmorgon till kl. 10.00. Sen har jag bara grejat på här hemma, sen blev det dagis för Emilia som tyckte det var såå kul Hon är ju aldrig där nuförtiden nästan. Jag for in till Vännäs för att besöka barnmorskan. Svängde förbi ICA först hade en halvtimma till godo, upptäckte att det skiljer sjukt mycket vad det gäller blöjpriser, använde min 30 kr rabatt jag fått från libero och vips vart det typ 60 kr, ja va helnöjd =P Sen träffade jag på Linda i kassan, surra me hon en stund sen vart det grav. koll.
Alla värden superbra, vikt 66 kg, kan säga att med Emilia vägde jag 74 kg i denna vecka. Jag går och inbillar mig att jag ska vara en bejb i sommar haha, vi får väl se hur det blir med den saken =P
sf mått 24, normal stor mage för tiden enligt bm. Låg precis på normalkurvan. Bebis hjärta slog med 144 slag/minuten. Lika härligt att höra varje gång.

Nu sover min princess och jag äter smörgåstårta och har det bra. Håller på städa lite också, ovanligt näe.
Har fastnat för en tjejs blogg och jag kan inte sluta läsa, tycker hon är så stark och gör det så bra. Rolig läsning om livet som ensamstående 2-barnsmamma. Jag älskar bloggar där folk kan skriva att det är jobbigt samtidigt som det kan skriva om hur lyckliga de är. Är så genomskinligt när folk skriver att allt är en dans på rosor hela tiden. Dessutom är det roligare då man kan känna igen sig i saker och ting.
Imorrn blir det Leos lekland med Lina, Emma och Sara kanske.. blir trevligt, Emilia kommer nog tycka det är skojjigt =D Sen på kvällen blir det att hälsa på Linda.

Här Lina får du se vad du missade idag, smörgåstårtan =)



Emilia leker med bollen =)

happy birthday love

Nu ska jag hugga in på andra biten tårta, sen blire dusch och sängen.
Imöran ring väckarn kl halv åtta.
Höres!

Kommentarer
Postat av: Lina

Elakt!!!!

2009-01-13 @ 22:17:03
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tusen tack. Du vet inte hur glad du gjorde mig. Det värmer verkligen att få höra sånt lite då och då.

Kram

2009-01-14 @ 14:26:45
URL: http://www.mammasandra.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0