Bilder

Här kommer bilder från paradisbadet och lycksele djurpark:

Emilia med mormor

Jag & min prinsessa



Emilia va så duktig och ville simma själv, fick inte hålla i henne, ja va mer nervös än hon haha

Tilde gumman sov snällt på badet

Leklandet

Trampbåt =)

Mikael & Emilia

Lunch i de gröna

klappa geten

åka karusell va skoj =)

hehe Erika & Jag fick också åka =P ja va mer nervös än Emilia

Emilia med farmor & Mikael

de här va roligt (jag lyckades hålla ihop benen, haha)

mera karusell

tittar på björnar

sötnosar

glaaadis!! =)

såå de tog typ hundra år att ladda upp dessa bilder men. Idag bli de mama träff på hembygdsgården ev hos linda om de bli regn.
skriver senare, hujj!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina bilder, ni ser ut att ha haft skitskoj! =D

2009-07-16 @ 10:38:24
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sarat

Kom jättegärna å häls på :) Har tisdag och onsdagkväll ledig och torsdag hela dan. Bara å hör å se!

2009-07-16 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0