But that doesnt help to ease the pain

När jag kom hem från byn hade partytälten blåst åt helvete, låg ända mot husväggen och mot fönstren, tur inte något gick sönder. Skit väder, nu kan man inte ens ha ett tält uppsatt men det var väl på tiden att ta ner dom iof.
Jag har ont i ryggen, känner det då jag lyfter Emilia. Det var mindre bra.
Något bra var att jag har ätit värsta go middan. Emilia vaknade kl 08 och har inte sovit något idag vilket betyder att hon kanske inte behöver sova på dagarna mera. För hon är lagom trött nu. Det vore ju bra om vi hittade en bra dyngsrytm nu.

Ha vare dåligt med bilder nu på slutet men jag har inte haft ork till någe. Har knappt orka plocka ur diskmaskin idag. whats wrong with me?? haha
Happp näe men just de, höres!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas ni får in en bra dygnsrytm nu, det låter ju lovande!

Höööres!

2009-07-09 @ 19:25:04
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0