hot hot hot

Idag ha jag och barnen vart i Angsjön med brorsan =) .. jag ringde och väckte upp han och peppade han på att följa med oss. Kände inte peppen att fara solo med barnen då jag måste hålla ett öga på Emilia precis hela tiden och samtidigt amma Tilde osv. Brorsan är snäll han. Dessutom har jag ingen bil (som vanligt) well well.. kanske till och med ska köpa en EGEN bil, vore fett najs att kunna fara vart jag vill när jag vill. Tror på den idén faktiskt.
Va då hel knepigt väder, sol, moln, regn, hetta om vartannat.. mullrade lite också. Men nu lyser solen igen och jag ber till vädergudarna att dom ska ha sol på lördag. (ser så ut enligt vf)

Igårkväll gick jag runt och kände mig smal ett tag så jag tänkte jag skulle pröva mina "smal jeans" Jag tänkte inte på att jag var lite solbränd, nyduschad och nyinsmord med hud lotion vilket gjorde de hela en aning svårare, gick ju fan inte att få upp byxorna, det sved och klibbade fast, dessutom är de bastu hetta här inne så innan jag va klar och äntligen kunde knäppa knappen och känna mig som en packad sill som inte kan andas va jag sjöblöt av svett, och "smal jeansen" slängde jag längst in i garderoben och tar inte fram förren några fler månader har gått. punkt. Får bli några andra, fortfarande lite väl tight kanske men whatever.. jag kan ju inte ha mjukisbyxor på mig om jag ska ut, nej si de gå icket.

Det är sååå hett här inne, tror jag ska sätta mig på altan och njuta för mig själv, tystnad. Emilia sover, hoppas hon inte vaknar kl 23.30 som igårkväll och va vaken till typ kl 02.30 jag ville grin av trötthet, trodde jag skulle få sovmorgon imorse men icket, never sovmorgon för jag. På söndag.. då jäklar ska jag sööööva!

Kommentarer
Postat av: Linda

På söndag, då jäklar kan vi sova ikapp ;)

2009-07-01 @ 21:26:52
URL: http://lindahllinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0