You find that light for me

Jag skulle skruva upp värmen igår men jag måste ha gjort nå fel för de är fortfarande svinigt kallt här.. ska duscha i het vatten snart och tina upp min frusna kropp. Har eggat lite sex and the city på morron också. Emilia är min bästa vän, vi har haft så trevliga inne dagar nu. Men idag tror jag det är dags att rycka upp mig och kamma håret, ta på mig nå vettiga kläder och gå ut på en prom. Eller så sitter vi inne hela dagen, ser film och myser. Fast jag skulle nog må bra av att röra på mig. Kanske.
Kanske drar jag hem till mamma och softar. Har inga pengar så jag kan inte köpa nå roligt heller. Emilia tycker jag har kalla händer, hon säger oh kallt, isglass!! sötunge.

Ni få en sång från bäst filmen.
/>

ähh hujj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0