Idag

Har vart på bvc idag, Tilde fick spruta och jag tyckte de va läskigt. Jag är ju värsta super fegisen har det ju konstaterats =P3,5 månader och väger 5150 g och är 57 cm. Lillan, Emilia va större. Sen åt vi glass på lilla, för idag är de ju perfekt glass väder hehe. Har även hälsat på farmor, det var trevligt =) Hon bjö på fika och glass, glass x 2 är inte illa alltså.
Mitt hår har fått två komplimanger idag, det är tydligen så vackert.. synd att inte jag håller med dem. Fast idag kan jag förstå att dom kanske tycker det för de har regnat på det så det har blivit fina lockar. Jag promenera en kort bit i regnet och tyckte det var härligt. Jag kände mig levande.

nuu mat.
adios!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ta kort på de fina lockarna och släng upp! =)



Haha ja vilket väder är inte glassväder, mina barn har också käkat glass idag =P

2009-07-21 @ 19:52:10
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0