Morgonstund har guld i mun

Tilde vaknade vid 06 tiden och belive it or not, jag klev upp då. Fast barnen fortfarande sover befinner jag mig inte i sängen. Fick värsta energin som har vart borta väldigt länge nu. Så jag tänkte lika bra att passa på medan man är igång lixom. Har städat undan, startat ett tvätt sorterat alla papper som legat och skräpat här osv.. skönt.

Det var såå trevligt igår, har inte skrattat så mycket sedan bjurdagarna =P Charlotte var också där och henne har jag inte sett på flera år, så de va kul. Antonia kom också och hade kockskola. Vi åt lax och sedan blev de kladdkaka och schwarzwald tårta, kom inte hem förren kl 23.00. =) Emilia fick va hemma, kände att jag ville ha tid att verkligen sitta ner och prata.
Idag fortsätter de dåliga vädret men vad gör det, jag känner mig som glad ändå. Ikväll blir de middag och kubb med världens bästa mammor =D

ska försöka sätta mig ned och framkalla kort, har inte framkallat sedan i januari så de är ju ett x-antal kort :O åhh ! eller så skjuter jag upp de ett tag till =P


Antonia & Tilde

Sara & Lotta

Lotta & Tilde

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var riktigt roligt att du kom förbi Emma! :)

2009-07-26 @ 21:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0