today ey

Idag har jag promenerat med Linda i värmen, handlat alkohol, ätit glass med Annah, Linda och barnen. Suttit och hängt på lilla skaff. stor del av dagen, ätit morotskaka hos Elin, handlat på trång konsum, jag blir tokig fick typ möblera om halva butiken för att komma fram till kassan. Det var tungt att dra en fullastad syskonvagn uppför backen i hetan, jag vill bada i iskallt vatten känns det som.  Jag borde städa men kanske ger fan i det ett tag till.. =P
Måste nog se så som i himmelen snart, den är så fin.

The summer is magic.
puss


Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Jaha! :P exakt likadana? :O..

Ja du bara eggar Så som i himmelen! :P hihi!

2009-07-03 @ 10:25:12
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0