Trying to get through this, don't know how ill do this

Fredag och regnet bara öser ner. Opepp på att gå ut och opepp på göra nåt överhuvudtaget. Emilia är världens goaste, hon ha sove breve jag inatt. Nu ser hon djungeldjuret, som ja ha jävlas me dvdn, antingen äre tyska, danska eller så gå fanskapet inte ens igång men nu ha jag fixa den andra =)
Vet inte vad som händer ihelgen, inte mycket skulle jag tro. Kanske kan de bli finare väder?  Tilde är 3 månader idag, stora tjejen =) skulle egentligen på 3 månaders besök på bvc idag men dom ringde och ändrade tid för dom som ha hand om bvc hade visst semester. Egentligen va de bra för det spöregnar och jag har ingen bil men de hade nog löst sig men ändå, soft att ta de piano så här på morron.
later.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt ni hat det :) Ovanligt att dom ändrar tid på bvc :P hehe

2009-07-10 @ 10:53:57
URL: http://lindahllinda.blogspot.com
Postat av: Lajna

Haha men dina barn kommer ju bli värsta språkgenierna om du inte fixar dvdn =D



Ja alltså 3månader, inga pyttebebisar längre. Dags att göra nästa nu då höhö!

2009-07-10 @ 16:48:48
Postat av: Svägerska!

Grattis till lillgumman! :D

2009-07-10 @ 22:39:40
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0