Bjur saturday

Jag har nu ungefär vaknat till liv efter lördagkvällen. Igår va bland de längsta dagar i mitt liv tror jag. Men åter till the night, jag hade jätte trevligt och jag var jättefull. Gick mest runt med ett stort leende på läpparna hela kvällen och hade puss och kramkalas med hela bjur, men de bju ja väl på då. Vart sent, hum va kl. 4 kanske?
Roligt att träffa alla som man inte träffar alltför ofta. Hade höög besöksstatistik igår, alla var väl oerhört nyfikna på hur jag hade det haha. Men nu kommer iaf  lite bilder från kvällen, av någon anledning lyckas jag va med på de flesta, vem höll i kameran egentligen?=P

balkong förfest


Daniel & Lina

Erik

Jag & Mia

Linda & hennes syrra, lika =)

Sara, Jag & Frida

Anders & Sarat

Jag & Evvan

Jezzibabe och Sarat

Mia & Marielle

Glad Daniel =)

Glad Emma =P



fyllan

Kvällens bästa va när Sarat snodde tillbaka öl och cider som vakterna snodde av mig =P haha!

Känns skönt att det är måndag men det regnar och det gör en ju inte på speciellt bra humör. Jag har tvättstugan full med tvätt och massa städ eftersom jag skitit i det ett längre tag nu. Så jag har väl det jag gör.
återkommer..

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul åh träffa dig i lördags! Du såg ut att ha skoj! Ha det oftare ffs :D

Sorry btw om jag va så tvär när du ringde, blev sjukt chockad bara :P

2009-07-06 @ 15:03:32
URL: http://fjuff.blogg.se/
Postat av: Sarat

Haha! Den där sura vakten fick så hon teg, utan att hon visste om det! :)

2009-07-06 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0