weird dreams

Jag drömde att jag gifte mig inatt. Med Jonas Nording min klasskompis och första kärlek när jag gick hos dagmamman haha! Det var den snurriga prästen som döpte Tilde som skulle viga oss och jag fick paniken då jag insåg att jag var gift och med en kille jag inte ens har sådana känslor för. Men han hade glömt att dra de där tager du Emma --- till din äkta maka att älska i nöd och lust så vi hade ju inte sagt ja och jag kunde dra en lättnads suck =P Då va de bra med en snurrig präst. Hur kommer de sig att man drömmer så strange egentligen? dagen ha rullat på, Robin & Sofia ha hälsa på och sen blev de middag hos Robert & Linda. Trevligt och framför allt gött.
Nu är jag mest trött och mina barn vill inte sova.
Imorrn äre söndag och... bättre väder?

Jag känner att jag är i behov av en kram.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aaa mkt gött :) och trevligt såklart :) Hoppas dom somnar snart småsöt-trolla dina ;)

2009-07-11 @ 23:25:47
URL: http://lindahllinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0