Wish i could stop by, and maybe say hi

Igårkväll bädda jag ner mig själv tillsammans med dumle kakorna och hade mys framför sex and the city =) låg kvar i sängen lääng idag, det är 17 grader här så jag håller på frysa arslet av mig. Inte mys. Tilde sover och Emilia är mysig. Har lovat henne att skruva ihop en gunghäst, får se hur de går, jag är inte så bra på sådant och har inge tålamod. Regnet öser ner!! Vet inte om jag ska tycka om det eller inte. Kan vara skönt att bara vara samtidigt som man skulle vilja kunna gå ut. Tricky! Men lite varmare än 5 grader kan de ju få va ute iaf. Skulle visst bli regn hela veckan. Lina ska komma föbi idag, de blir trevligt. Vi ska trotsa vädret och gå ut de tycker jag låter som en bra idé. Jag kan behöva lite luft och nån å surr me =)

later..

Kommentarer
Postat av: Madde

Jävlar! 4 !? Vars fan hitta du efterfest? Jag tyckte det fanns så dåliga alternativ så jag och Verro drog hem :P

2009-07-07 @ 13:45:25
URL: http://fjuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0