right now

Idag känns som en bra dag =) Efter jag lämnat Emilia på dagis så gick jag och la mig igen och vakna 11.15 hoppsan bara en kvart till jag skulle möta Linda på lilla skafferiet. Fick meddela att jag hade tagit en sovmorgon så hon kom upp till mig, sen gick vi prom. Va som härligt väder ute, lagom för att gå prom iaf. Sen bjöd hon på fruktsallad och vaniljvisp, va se gött.. hade kunnat äta upp hela skålen men jag tänkte på Robert som kanske ville ha då han komme hem från jobbet =P Sen hämta Emilia på dagis, åt glass och surra. Sen vart de lite lekpark och nu sitter vi hos mamma & pappa. Jag har tänkt tigga mig mat här, är hur hungrig som helst och känns så tröökigt att laga mat idag.
Undra va mamma bju på för gött idag, hon och Emilia ha fare och handla och Tilde sover så jag passa på med lite nördning.
Jag har tjuvrökt idag, men nu är det ju ingen hemlighet längre eftersom jag skriver det här.. men jag va ba tvungen att känna om de va gött eller inte =P

Happ redan torsdag imorrn, sen äre ju midsummer. Men ingen heat. Har hört de skull regna- trist isf. Uppehåll kan de väl få va iaf.
Imorrn är det sista dagen för Emilia på dagis, sen har hon sommarlov =D men jag tror nog hon kommer sakna dagis lite faktiskt, hon pratar jämt om dagis. Men sommardagis tycker jag inte om, dessutom kan de vara skönt att passa på va ledig då man kan. Kommer komma många sommrar då jag måst arbet.

Nu ska jag ringa världens bästa Antonia =)
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha det är jättekul att du alltid berättar när du tjuvröker eller tjuvsnusar det tar som bort tjuvet =D

2009-06-18 @ 10:37:55
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0