Another lovely day!

Jag är kär i vädret. Jag lyser upp och känner mig så jävla lycklig. Dagen har spenderats i Mellantjärn. Det är så vackert och jag skulle nog lätt kunna bo där på sommarn. Vi har skurat mattor, fikat, ätit, fiskat, åke båt och solat. Har lagt in 88 bilder från helgen, alltså bilderna i kyrkan vart inge bra, typiskt, men så äre ibland. Vi ha ju allt på videokameran.
Lägger upp bilder från söndagen och idag nu, dopbilderna kommer i ett annat inlägg.

Angsjön

Bada med Anders

hoppihopp



sötnos

Farmor & mamma skurar

Emilia tar det chill

Tilde har de skönt i vagnen

Emilia på väg ut i båten

roooligt att åka båt

Vars har fiskarna tagit vägen?

mormor ror

Vackert -Mammas barndomshem

prövar fiskelyckan vid bryggan istället

där nappar det minsann =)

Ingrid kommer och kollar in kattmaten ;)

En nöjd Emilia med sin fångst (lite rädd för fiskarna även =P)

Ingrid & Emilia

Farmor, Mamma, Emilia & Tilde

Nu ska jag försöka få min stora prinsessa att sova, min lilla sover redan.
Sen ha jag massa städ och tvätt och sådant roligt som jag ska pyssla med.

kan det inte vara sommar året om?
imorrn ser de ut att bli lite molningt men på ons kommer den stora solen tillbaka =D
jag känner mig som en sol.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie med familj

Vilka underbart vackra bilder :)

2009-07-05 @ 00:23:16
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0