Bal i Lse

Ja då ha vi vart ock kikat på brorsan och Evelina. Så fina så =) Har värdelös kamera och nu äre dags att köpa en ny känner jag, vart inte så bra bilder då jag zooma men.

dom åkte amazon

uppe på röda mattan, stiliga =)

lillebror är stor

vinkar till Emilia =)

Bättre bild här

efter balen blev det dollarstore och lite shopping, köpte några tavlor och typ shampoo och sånt som är billigt. Lite godis även ;) sen for vi på min favvo pizzeria i lse, Laponia.. jag och ägarn är som tjenis sen way back haha, fast han va då inte där idag. Va nämligen en gång (sen natt efter hotelle) de vart slagsmål och en ruta krossades, blev kaos men Tässan sa "Du baka pizza så städa vi" yes, jag och Tässan hjälpte till och städa och blev belönade med gratis pizza, det tackade vi inte nej till =) oj nu flög tankarna iväg en aning. Alltså det känns så längsen, träffa även några jag bruka hänga med i lse ikväll och det slog mig att det är typ 4 år sedan. 4 år... shit! vart tar tiden vägen?

på laponia

Emilia & morfar

min kära moder & fader

Emilia fick välja solglasögon själv, det blev dessa =D

Jag trodde de va vuxen glasögon för dom såg så stor ut, mamma bad mig pröva dem och tog kort så jag fick se, jag förstod då att de va barn hahahaha!

Tilde sov mest hela tiden, då vi kom hem va hon vaken en längre stund.

Nu sover Tilde och även Emilia, men hon har ju sovit ett tag, men det vart ändå sent, så det lär ju inte bli något hoppa i mammas säng kl 03 i natt =P så nu äre dags för mig att sussa, känner att jag kommer somna innan jag lagt huvudet på kudden.
Imorrn ska vi på invigningen av Wärdshuset här i bjur, det blir gratis mat (gratis är ju gott) och ponnyridning för Emilia. Lär va massa folk, så det blir trevligt.
Syyynes!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vilken härlig bild på dig o glasögonen :)

2009-06-06 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0