Chok-o-licious

Det vart sent ännu en kväll, jag vet inte hur jag lyckas alltså. Men iof är Tilde vaken än, hon ligger nöjd i min famn. Idag ha vi ba vart hemma, Robin & Sofia och Richard ha hälsa på, trevligt =) sen vart det middag hos mamma & pappa, brorsan va hemma också, skoj! Sen en kvällsprom med Malin =) Jag är fortfarande solo hemma och det känns.. jag är så trött, Tilde vakna flera ggr än vanligt natten som va och Emilia vakna vid 01.30 tiden. Brorsan ringde och fråga om jag ville skjussa han typ vid den tiden, jag va inte så pigg på det och han var nog inte speciellt nykter som ens föreslog det =P Nu ska jag lägga mig och sova, hoppas att Emilia sover hela natten, för jag behöver några timmars sammanhängande sömn. Jag längtar efter sovmorgon.
Måndag imorrn och dagisdag för Emilia, så de bli ingen ligga och dra sig - inte klä på sig förren lunch dag, nej upp och hoppa. Lika bra för jag har massa jag borde göra.
Nu ha Tilde somna så jag ska göra detsamma.
gonatt!

prata om slingor idag med Antonia, kanske ska göra en favorit i repris? hahaha =P


hitta även en gammal bild på söt svägerska =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tror du ska hålla dig till mörkt haha! Ska skicka en bild på dig från emilias kalas någon gång när du är online.. alltså 08 =)

2009-06-08 @ 12:09:18
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

men oj va liten o spä..=P

2009-06-09 @ 00:46:11
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0