City all day long

Jag, Tilde, Malin och Nicole drog in till stan efter jag lämnat Emilia på dagis. For till Antonia där Sandra också va. Hon hade gjort jätte god lunch, lax och potatis. Åt, surra en massa och sen gick vi ner på stan. Jag fick värsta ilet och handlade bara saker till mig själv =) va roligt faktiskt för det va så längsen.
Lovade Antonia att ha en liten modevisning i bloggen ikväll, men jag tänker inte posa utan visar bara upp en bild på vad jag köpt.

Är helnöjd med allt förutom leggingsen, fatta inte riktigt vad jag tänkte med, typ grå glittriga, men dom kanske kommer till pass någon dag.
Tänkte att jag skulle vara lite kvinnlig och köpa skor med klackar, smart som jag är och även ovan köpte jag med ganska hög klack, men helloo.. jag kan inte gå i dem. Jag trodde jag kunde öva men si de tror jag inte. Jag kommer lämna tillbaka dem och gå på jakt efter ett par med lite mindre klack, men fina va dom!


nu är jag trött och ska snart kvälla, bara vika lite tvätt först.
Några bilder från idag först:

Niki, Malin & Sandra

Antonia

Emilia & Mikael kör skoter =)

Erika & Tilde

Lill gumman börja bli rund om kinderna =)

Imorrn äre midsommarafton och jag hoppas på fint väder, kanske blir det att dansa runt någon midsommarstång. Blir iaf mat i Agnäs på kvällen. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefina grejer. Och vilka skor! Synd att du inte kunde gå i dem =(



2009-06-19 @ 09:16:34
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Idamari

Jag trodde inte att jag kunde gå i skor med klackar heller. Men när det vankades gala köpte jag ändå ett par, jätte höga. Och faktiskt, efter någon veckas träning så gick det bra, jag stukade inte fötterna och jag ramlade inte. Sedan är det ändå ingenting jag springer runt i men det jag ville ha sagt är att jag tror man kan lära sig gå i sådana skor om man bara ger det lite tid. Dom var jätte fina hur som helst men samtidigt brukar man känna ganska tidigt om man vill ha eller inte.

2009-06-19 @ 12:33:58
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com
Postat av: Madde

Fina skor! Skopunkten va? :)

2009-06-20 @ 19:03:33
URL: http://fjuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0