För jag har bara regn hos mig

Jag sov efter jag lämnat Emilia på dagis, ville inte vakna men såklart va jag tvungen. Ut i regnet och rensa grönsaks/potatis landet och plantera blommor i rabatten. Fint vart det iaf. Har vart en rent ut sagt skit piss dag.. jag känner mig ur form. Är så trött och less, eller det är fan bara förnamnet.
Nu tror jag att jag lägger mig och sover.. bara Emilia kunde somna, att det ska vara så svårt att komma till ro för min stora prinsessa. Förstår inte varför barn inte förstår det härliga med sömn.

näe nu ropar Tilde på mig! skulle visst bli regn imorrn med, va roligt..
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mia

haha jaa, jag vet inte riktigt hur den kom till. Eric och Isak hitta nog på den. Han röker bara ibland men jag är också chockad :P

2009-06-11 @ 10:40:20
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0