Friday night the feeling is right

Trevlig dag med Lina. Mat, glass och surr =) Jag har brännt mig som f*n. Jag vill vara utan kläder för har jag kläder gör det ont i skinnet, men imorrn ha de lagt sig och jag är en bejb... eller så ser jag ut som en kräfta!! =P imorrn äre the dop day. Ja vi har väl ordnat det mesta.. bara lite städ och småfix kvar. Jag är trött, för mina töser va nämligen uppe till kl 02.30 i natt, men jag förstår dem. Sova i denna värme. Emilia roade sig med att hoppa i sängen och på mig, Tilde va mest onöjd. Jag va mest zombie.

Näee dags å göra ett ryck och hoppas på mera sömn denna natt. Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för en trevlig dag. Klart du är en babe, kräftet lägger sig nog snabbt =D

2009-06-26 @ 20:54:27
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0