Glad midsommar!

Imorse va jag såå trött, men det var bara att he upp sig då Emilia vaknade. Efter lunch och lite vila för Emilia så gick vi till hembygdsgården, jag och Emilia dansade runt midsommarstången medan Tilde låg och sov sött i vagnen. Det kändes att det var typ längesen jag dansade runt en midsommarstång och jag var inte helt bekväm, men allt för min prinsessa =) Efter dansen fick barnen godispåsar, föräldrarna fick köpa fika. Men jag skippade det eftersom jag blev bjuden på äppelpaj och daimtårta hos Elin & Christoffer. Där var även Linda & Wilhelm. och lite senare kom Henke och hans tjej, Trevligt =)

Emilia träffa kusin Mikael på hembygdsgården =)

Vid 18 tiden åkte vi till Agnäs för att äta middag med trevligt sällskap, va jättegod mat. Ångrar att jag inte tog kort på festmåltiden. Tack Richard!


folket

Vart rätt sent ändå, Emilia va så trött då vi åkte, dessutom är hon förkyld.. hostar och snorar. Så flickorna somnade sött i bilen på vägen hem och nu ligger dom i sina sängar och sover. Jag tror jag ska försöka lägga mig snart. Hoppas på att inte bli väckt sent i natt. Jag är peppad på att sova!

Min sötnos =)

Hoppas alla haft en trevlig dag/kväll!
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0