I just wanna be treated fair

Jaaa! Jag har så jäkla mycke göra men ändå fastnar jag här - alltid! Oftast när orken pyser ur mig. Känner mig ändå halv tillfreds med tillvaron. Nåväl.

Jag var på efterkontroll hos barnomrskan idag, hon gjorde ingen gyn undersökning, hon sa att de inte behövdes eftersom jag inte sprack något. Sen fråga hon om jag kunde knipa och det kan jag ju. Men ska man inte kolla och känna livmodern typ? eller är jag ute och cyklar, någon som vet?
Fick även mina journaler, va rolig läsning.. den med Emilia va lång , typ "Emma har det jobbigt nu" "Emma behöver stöttning nu" "Emma behöver hjälp med amning" "Emma är trött och behöver avlastning inatt" Tildes va desto kortare och typ "Emma föder en flicka, Emma åker hem"

Prinsessorna sover så jag borde ju göra allt jag inte hinner med när dom är vakna och har min uppmärksamhet. Jag hade väl massa bilder jag skulle lägga upp... kanske senare ikväll då jag hunnit lite.
Imorrn kommer Lina och barnen hit, det blir roligt.. Emilia kommer tycka det är superkul också. Hon pratar jämt om Elias, Loke, Lina och bebis =)
tänkte jag skulle visa vem den där Pelle jag jämt pratar om är =P inte för att jag pratar om honom jämt, men alltså Lina vet inte vem de är så.. here he comes. Inte bäst bilden för att se vem han är men den får duga:

Antonia & Pelle, skotertävling i Agnäs =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja vad kul att få se honom, trodde ju att det var en gammal gubbe eftersom han hette Pelle!!

2009-06-15 @ 21:11:17
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0