Den blomstertid nu kommer

Vaknade som vanligt trött, men Emilia fick mig att rycka upp mig. Vi såg lite disney och lekte. Sen var det ju dags att få äta den mat som bjöds på värdshuset. Emilia fick rida ponny, vilken hon tyckte va såå kul, det lyste verkligen om henne min prinsessa.


Sen vart det prom med Lina & Linda, for hem till Linda och åt lite götta. Sen bjöd mamma & pappa på middag. Sen skjussa jag "brorsan" Johannes till Otternäs, dom skulle dricka öl, trevligt att träffa han, va längsen. Han berättade lite om lärar utbildningen, lät spännande.

brorsorna =) längesen kortet togs, allt är så längesen nuförtin tyck jag. Minnen. Tur minnen finns kvar föralltid.
Här kan ni se vad stilig han och Jonna va på balen.

Sitter och letar lite låtar och psalmer inför dopet, prästen ringde nämligen idag. Blev lite besviken att det inte är Johan som döper faktiskt, men han va visst ledig. Har hittat en låt som jag skulle bli överlycklig om Anders & Evelina sjöng och spela. Skulle vilja lägga ut den men då blire ingen surprise. Men jag blir tårögd, så fin är den.

När jag gick hem från mamma och pappa for jag förbi lilla skafferiet och hyrde en film, Cleaner heter den, hoppas den är bra, men Samuel L Jackson är med och hans filmer bruka va bra. Köpte även en chokladkaka så jag ska bädda ner mig i sängen och se den och äta götta, ha även kvar lite sen igår.. nu fattas bara dricka, tusan att jag inte tänkte på det. Få bli vatten, ändå bästa törst släckarn =)


Tilde badar =)

sitter och funderar om jag ska klippa av mig håret eller ej, alltså inte superkort utan typ att det tar i axlarna.. tricky.

kort

långt

frågetecken

slut babblat. gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker du passar väldigt bra i båda två, haha kanske ingen vidare hjälp där inte =P

2009-06-06 @ 23:42:26
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Jonna

Kul att du tycker vi var stiliga på balen :)

2009-06-07 @ 00:06:12
URL: http://jonnamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0