Min bil är inte lik nån bil, det är en likbil!

haha pappa har suttit och dragit värsta bagar vitsarna för mig och farmor som skrattat hjärtligt, egentligen vet jag inte om dom är speciellt roliga, men är man trött är det fan kul. Jag bjuder på några..

Vet ni vad bagarn läser för tidning? - Svenska Degbladet och Degens Nyheter
Vad gör bagarna på sitt årsmöte? - Dom sitt å dega
Bagarn hadd en lärling som smet
Sen var det bagarn som hade rent mjöl i påsen

Glasmästarn lever ett väldigt inrutat liv sen blir han ofta förkrossad
Sotarn han jobba ba svart



haha tror seriöst bara att det är pappa som kan göra så dom blir roliga, hans skratt gör ju att man måst skratt.

dagen ha vart toppen, brorsan har nu gått ut gymnasiet, med toppen betyg dessutom. Imorrn får ni bilder-
adjöken.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha jag vill höra han dra de skämten men jag skulle nog inte våga säga det när jag träffar honom =P

2009-06-12 @ 22:54:24
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0