När alla vännerna gått hem

Och festen är slut för länge sen! Man ligger ensam i sin säng åhhååh när alla vänenrna gått hem.
Hel trevlig och hel HET dag, jag höll på rinna bort ett tag, tur kyrkan va sval. Tildes dag va fin, men prästen lite yr vilket gjorde att Jasmine som skulle läsa glömdes bort.. irri över det men god mat, glada människor osv. Summan av allt blev mycket väl godkänd.
Jag är trött, och råkade slå igång datorn på väg till sovrummet. Men nu ha jag läst alla bloggar och uppdaterat min egen, då äre dags för mina ögon att få vila. Är visst 40 års fest på andra sidan skogen så brorsan mfl drog dit =P

Imorrn ska jag städa upp på gården och vistas i solen så mycket som möjligt. Bada kanske? Det vore inte helt fel.

Tack alla som gjorde denna dag till en toppen dag!


bilder får ni vid ett senare tillfälle, nu måste jag bara sova klockan är alldeles för mycket. Jag kommer va trött då tjejerna vaknar imorrn.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0