Sol i sinne

Imorse åkte lilla bikinin på. Ja den är lite liten med de skiter jag i. Jag går runt på gården som om jag hade den snyggaste kroppen på gatan, folk få tycka att jag borde ha något mer på mig för att dölja min otränade, dallriga, vita kropp, jag ska ju bli brun ffs! Hann med en glass med Emilia och en sväng på fs med Linda. Vi fynda på rean! Vart ett par skor för 100 spänn för mig, som fått! Sen lite parkhäng, sen kom Antonia med family dit.. trevligt =)

Jag ha blive röd enligt en del, fast enligt mig brun ;) Ha äte äckelpizza till middag och fått ännu mer vita ränder på kroppen, man borde sola topless alltså, men då skulle nog verkligen grannarna häpna. För jag kan ju inte ligga still när jag har en vild 2-åring som gärna vill springa runt runt, de skulle se ut det- hahaha!

Emilia gumman somna vid matbordet så det blev en tidig kväll för henne. Tilde vilar och Antonia messa och ville komma förbi. what a lovely night!
Köpte expressen idag för att få en 13 dygns prognos.. de ska vara sol sol sol. Hur underbart är inte det. Jag är lycklig då solen skiner. Grattis till er som har semester första perioden! =P

Ha blive kär i en låt också..


Nu lite mess, lite altan, lite kvällsol..
adios amigos y amigas!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Parkhäng, de gilla ja :P Hehe Tack för trevligt sällskap idag!

2009-06-25 @ 21:13:24
URL: http://lindahllinda.blogspot.com
Postat av: Lina

Äh du har ju lätt snyggaste kroppen på gatan, inte bara som du tror! =)



Ah jag tyckte att jag såg Antonia i Bjurholm idag, då var det nog hon =)



2009-06-25 @ 23:09:08
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0