Tuffa tider för en drömmare

Jag har träningsvärk i benen, det beror nog på att jag satt på huk och rensa ogräs större delen av e.m igår. Hallå hur tränand är man egentligen? Har drömt mardrömmar också, drömmar är jobbiga då det känns som det hänt på riktigt! Jag hade lyckas trassla till det för mig.
Det är inte direkt vackert väder, men iaf uppehåll. Jag borde gå en prom iaf, annars vet jag som inte vad jag ska göra.. jag orkar nog inte göra något. Emilia är på dagis, Tilde sover.. bara jag hemma. Tyst och stilla.. tror det vore uppfriskande med en promenad faktiskt. Rensa tankarna.

Allting är sig likt, bara mera trafik som kraschar i min hjärna och jag kan inte somna för det är svårt att blunda

Tror det här med mina lockar i håret är hormonellt.. nu finns dom inte riktigt längre, nu äre de där mellantinget. Fluffiga stora oraka, olockiga.. nu saknar jag dom.

här önskade jag inget hellre än rakt hår, why? weird.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag la ut den för 2000:-, men eftersom jag ville ha iväg den fort så fick första bästa komma och hämta den.. Så jag fick 1500:- för den, ändå helt ok om man tittar på vad dom tar nere i Södra Sverige :)

2009-06-11 @ 10:58:58
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Lina

Men oj vad lockigt det var där, häftigt!

2009-06-11 @ 14:08:13
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anna

fiina lockar! Ush, gjorde han?! Hur gick det för dom?!

2009-06-12 @ 21:53:48
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0