friday eyy

God dag!
Filmen igår va väldigt gripande. Så fruktansvärt att förlora ett barn. Om ni inte sett den så se den, den är sevärd.


Filmen va rätt lång så de blev ju även sent igår. Klockan va väl kring 01 tiden. Blev väckt kring 03 tiden av en naken Emilia som hoppar i min säng. Jag ville bryt ihop. Hon va pigg och ja va dyng trött, bara upp och hämta ny blöja och pyjamas. Tog en bra stund innan hon kom till ro men sedan somnade hon. Somnar hon tidigt vaknar hon ofta på natten, somnar hon sent vaknar hon ändå tidigt men är trött och grinig. Det här med sömnen är svårt tycker jag. Skulle vilja hitta den optimala rytmen. Emilia är nästan mer vaken än Tilde nattetid =P Jag ska verkligen inte klaga för jag får sova mycke mer än många andra med små bebisar.


Idag ha vi inte gjort mycket, nu vilar mina små tjejer och jag har slitit ut Emilias garderob, måste sortera bort och vika ihop, just nu är allt huller om buller. Ska väl passa på att göra mig iordning medan tjejerna sover också. Vid 15 tiden åker vi til lycksele för att se bal. Synd att de är kallt och trist väder. 7 grader?? hallååå det är juni!!

näe back to de ja höll på med.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du får en trevlig kväll, sen vill vi (jag iaf) se balbilder på lillebror!

2009-06-05 @ 16:09:27
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Jag har inte hunnit bränna ut den än men jag ska skynda mig o göra det!=) Har inte sett den helt än.. bara sett snuttar..det har alltid kommit upp nånting när man försökt o se men den verkar rätt bra! :)..

ja visst går tiden fort.. tycker hon har växt väldigt mkt! :) hon börjar bli pluffsig! :D

2009-06-05 @ 16:52:49
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0