hallelåja

God dag!
Jag är trött och slö. Ha vart full fart och sena kvällar. Igår mötte jag upp med Antonia på city, gick runt och kolla affärer och prata. Köpte en body till Tilde och en sådan där haklapp som är som en tröja till Emilia. Är så less på fläckar som aldrig verka vilja gå bort. Mamma säger att jag måste ta bort dom direkt men det är inte min starka sida det där med att göra saker med en gång. Jag skjuter gärna upp det mesta till sista sekunden. Efter city for vi på maxi och storhandlade, känns bra nu äre full frys! Kom inte hem förren vid 20-tiden.

Ikväll ska vi gå vårruset jag och mina vänner, ska först äta middag, blir trevligt =) hoppas det inte regnar. Nu äre dags för lite städ.. ser ut som en mess här.
Nu är man gräsänka igen. Det känns av mest på kvällarna då barnen är grininga och man bara har två armar, men det går ändå. Emilia har kommit in i värsta trots perioden, gnäller väldigt mycket också. Hon ha blivit jätteduktig på prata också, Hon är så smart  =) Nu är hon på dagis så jag ska passa på att göra alla hushålls sysslor, ska även platta håret (som förmodligen kommer bli krulligt igen ikväll om det regnar) men tidsoptimist som jag är kommer jag inte hinna hälften ;)


På maxi

min stora tjej =)

Kommentarer
Postat av: Anna

jaa visst var de du? var så osäker så jag ides inte hälsa ;)

2009-06-04 @ 16:24:20
URL: http://ab0o.bloggspace.se
Postat av: Anna

Jaa jag tyckte väll att de var du, men vågade inte säga hej eftersom jag inte var helt säker :p fegskit man är!

2009-06-04 @ 17:48:00
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0