telling me i need to slow down

Idag är jag väldigt seg i skallen. Imorse då Emilia vakna ville ja ba grin så trött va jag. Kom hem vid 22 tiden igår och då skulle jag försöka mig på att se wallander-hämden som M så snällt hade hyrt åt mig. Jag somnade ganska fort, tyckte filmen va helknasig som inte hade någon röd tråd, så jag tänkte jag skulle se den imorse.. slumrade en stund och insåg sedan att det är inte handlingen det är fel på utan filmen haha den hoppade fram och tillbaka hela tiden och vips va den slut, styggt att jag typ började se den flera ggr innan det gick upp ett ljus för mig =P för lite sömn och ammning gör en snurrig.
Vårruset igår va trevligt, först åt vi middag på rött, he va gött! =P


snygga mammor

det var bara jag som åt upp all mat, syns att jag gillar mat =P

sen kom man i mål på 1 timme, jag hade seriöst gått mycke snabbare om de va omkörnings möjligheter med barnvagn haha!
Målgången  röblommi och grann!

Idag va dagis stängt och det ha blåst som bara den, jag, Malin och barnen tog ändå en promenad och åt sedan daim biskvi på lilla skafferiet. Var även till hasse för att lämna en grej och robin för att hämta men ingen av dom hemma. Blev tortilla tårta till middag, ett recept som jag hittat på växelhäxans blogg
va gött! Bjöd hit pappa på mat, mycke roligare än att äta själv. Emilia sover redan, hon somna på soffan innan kl 19, det märkas att hon ha vare trött idag så jag hoppas hon sover hela natten så hon är pigg och glad imorrn =D

Nu sover Tilde i babysittern här nedanför mig , bilden är tagen innan hon somna =)


och jag ska väl städa undan och fortsätta försöka ta mig igenom tvättberget, sen ska jag se film, - changeling. Upptäckte att skivan va repig så jag hoppas den inte hackar, för då bli jag pissed off. Ha ju villa se den så länge.
Imorrn ska brorsan och Evelina gå bal så det blir nog LSE med prinsessorna och mormor & morfar.
Jag snor en bild från Evelinas blogg

är från deras konsert, anders & evelina som sjunger.

go kväll!


Kommentarer
Postat av: Therese

Visst är det gott med tortillia tårta, bägge varianterna köttfärs eller kycklingen kan rekomenderas..

Tack för hänvisningen, det uppskattas..

Vad duktigt ni är som har lunkat vårruset...

Ha en trevlig helg..

Mvh

Therese

Postat av: bakmammorna

men vilken sötnos!! lilla skruttan!

2009-06-05 @ 11:53:05
URL: http://www.bakmammorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0