i want you bad

Idag ha jag gjort ingenting, Intressant va? nee inte direkt. Men jag ha haft noll ork och noll energi. Men det hoppas jag försvinner till imorrn. För först ska jag & Lina hälsa på Diana, hon skulle bjuda på lunch, sen blir de träff hos Linda. Trevligt =) har hyrt en film och köpt choklad ikväll, har blivit som tokig i det. Kanon då man försöker gå ner i vikt eller så .. men whatevvah! Blev en Samuel L Jackson film även ikväll och såklart en thriller. Thrillers is the shit. Stod och funderade på att hyra en svensk drama men jag har gjort det misstaget fler än en gång, haha till exempel alla älskar alice som jag blev mobbad för eftersom jag trodde den skulle va såå bra. Sara & Evelina va inte riktigt lika förtjust i svenska filmer som jag. Men svenska kriminalare är ändå bra typ beck, wallander och van veeteren. Drama är lite segt, jag vill ju ha spänning och action.. precis som jag vill att det ska hända grejer hela tiden i vardagen också. For förbi mamma och undra om vi skulle fara in till stan vid 15 tiden, hälsa på lite släkt och så, men nej hon tyckte att man skulle planera sådant, jag som ville va väldigt spontan för en gångs skull.. annars är jag också en som vill planera allt.

Emilia sov inget på dagis idag så hon somna på en minut typ. Tilde är vaken och ligger här nedanför i babygymet.
Emilia är så söt, lägger sig breve Tilde och säger kort. Hon vill jag ska ta kort på dem tillsammans =)

mina sötnosar

Emilia ville ta kort på Tilde

Har försökt få tag på barnmorskan i vännäs men det är ju stört omöjligt, och nu lär de ju bli ännu svårare då det blir semster perioder och grejjer. Har lämnat två meddelanden på telefonsvararen och ringt typ varje dag dom har telefontid, men ingen verkar ha tid med mig, får göra ett nytt försök imorrn.

en låt också sen ska jag försöka slita mig från datorn och börja se filmen, hitta brorsans offspring skiva i bilen, helt okej asssåå.

Kommentarer
Postat av: Madde

Offspring is the shiiit!!

2009-06-08 @ 23:17:58
URL: http://fjuff.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj två nya blogginlägg, inte illa! =)

2009-06-09 @ 17:52:00
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sarat

Jag älskar ju svensk film! Helst svenskt drama, komedi och även vissa deckare, som t ex Beck. Det beror bara på vilken slags svensk film det är :) Näe, Alla älskar Alice, var inte en av mina favoriter. Haha, vi hade alltid lika kul när vi gick på kiorran och skulle välja film!

2009-06-09 @ 19:41:27
Postat av: Anna

sv; jaa! eller huuur :D Lägenheten får vi, men frågar är OM vi vill ha den ! hehe

2009-06-09 @ 19:53:40
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0