Anders har tagit studenten, fy fan vad han är bra!

Idag känner jag lugnet. Har inte gjort mycke denna förmiddag. Suttit lite vid datorn, lekt lite, sett lite tv. Nu vilar barnen och jag hamnade återigen här. Skulle egentligen ha städa, men jag skjuter upp det ett tag. Det blåser typ varma vindar ute och jag vart hel pepp på börja träna. Det lär ju gå över snart men kul att känna motivation iaf.

Gårdagen då? Joo vart ju som vanligt lite stressigt, brukar oftast bli det när det gäller mig. Fick iaf låna Pias bil, tack så mycke =) men jag hann fram innan dom glada studenterna kom ut. Då kändes de lite faktiskt, jag har ju aldrig fått känna känslan, såg så roligt ut =) dessutom att de va my old school. Blev lite nostalgisk och kind of bringing back sweet memories. Träffa ju min gamla sambo Sara också, sötnos.
Brorsan va sliten efter en hel veckas öl drickande =P men glad!


Anders & Evelina

Emilia tog the chill

Brorsan & Mamma



Farmor var också med =D

När dom for iväg och åkte lastbil så skulle vi ne på stan och kolla, men vi missa såklart. Tog en glass på Indo café istället.

helnöjd! =)

Sen blev det middag på Ansia Camping - Skogskåtan med Evelinas familj och vår. Va kött å he va gött!

Tilde sov mest hela dagen Hade klänning dagen till ära =)



Emilia hittade en lekpark =)




körde över granö, skivsjö, bastuträsk hem, farmor åkte med mig och vi surrade en massa, hon berättade vars folk bodde och så =) va mycke bättre väg än bjurholm-lycksele vägen, hate it -typ tusen gupp.
Nu lär det nog dröja innan jag besöker lse igen känns det som. Kanske blir det djurparken, någon marknad och kanske till och med hotelle nån gång.

näee nu ha jag skjutit upp städningen nog länge. Sen blir det prommis me mina tjejer.
trevlig lördag, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, jag behåller nog snedluggen och klipper rak till hösten! :)

2009-06-13 @ 19:23:51
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0