spya spya spya överallt

Då va man trött ännu en kväll. Dagen ha vart trevlig, först lunch hos Diana och sedan träff hos Linda =) har ätit kycklingsallad x 2 idag, gött och nyttigt. Tilde spyr hela tiden så jag går runt med spya i håret och på kläder jämt. En känsla av att känna sig ofräsch precis jämt. Men det spelar mindre roll så länge min lilla gumma är glad, för då är mamma också glad och då är lite spya på kläderna inget att bry sig om.
Jag orkar inte skriva nå längre inlägg ikväll, jag hoppas då på fint väder imorrn så jag kan vara ute. Ska plantera blommor nu då dom där j*vla järn nätterna är förbi som har gjort så min fina tomatplanta fick stryka med. Okej det var ju jag som glömde ta in den en kväll, men måste de va frost i juni??? näeee jag skulle inte vilja påstå att de låter speciellt vettigt med tanke på att juni räknas som sommar. Nåja. Jag har ju lärt mig en läxa i alla fulla fall.
Har vart skrik och gnäll från bägge döttrarna ikväll, så jag känner mig seg. Mina fina barn. I natt kommer min kära sambo hem, efterlängtad! Har vart segt med promenader nu de senaste dagarna, imorrn får jag ta igen det och gå dubbelt så långt!!
Blir lite bilder från dagen sen ska jag dra fram dammsugarn det är damm råttor överallt.

min stjärna

Tim & Diana

Emma, Jeppe, Linda, Anna och Linde

Sandra, Lina, Tyr, Erika & Jonna

Godingarna Loke & Emilia =)

Emilia & Jesper äter rån =)

Malin

Jo förresten det hjälpte nog att jag klagade över att barnmorskan aldrig ringer upp, för imorse ringde hon och jag fick en tid för efterkontroll, det var bra.
nej men nu äre dags att slita sig.
gokväll!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; den ligger på sandbacka, haga! :) taaack.

2009-06-09 @ 20:44:39
URL: http://ab0o.bloggspace.se
Postat av: Lina

Vad liten Loke ser ut brevid Emilia?

2009-06-09 @ 21:19:23
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj =) ska de vara och inte ?

2009-06-09 @ 21:19:40
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sarat

Haha! Vilket charmtroll hon är min kära svägerska! ;) Btw, Bengans bagarskämten är skitroliga!

2009-06-14 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0