sunny day

Snabb uppdatering nu då. Dagen har spenderats hos Tässan i Brattfors? kan de ha hetat de måntro. Hon bjöd på jättegod lunch och en smarrig sommartårta =D känner mig på bra humör idag. Vackert väder och jag känner att jag har världens bästa vänner. Lovely feeling!
Ska visst bli sol hela veckan och jag tänker försöka bli brun, så jag inte är lika blek som klänningen jag ska ha på lördag =P

Skulle gärna ligga vid havet imorrn men jag lär väl ha fullt upp med planering inför dopet, få väl an si hur vi ligger till ikväll.
Mina prinsessor vill inte somna, åhh jag som kände för lite Emma tid. Nåväl.. dags att kila.

Pics;

Tässan & Malin

Emilia, Niki & Malin

Tässan v. 30

Niki&Emilia

huvudvärk. gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0