where do we go from here?

Jag har ett enormt blogg behov känner jag, beror nog på att jag känner ett stort behov av att surra med någon. Någon som lyssnar på mig.
Känns som jag inte får en minut över för mig själv, jag ska ha koll på precis varenda grej och är centrum för alla i familjen. Självklart är det något jag tycker om att vara. Men ibland skulle jag faktiskt vilja kunna få andas och tänka på mig själv i typ en minut utan att bli störd. Efter jag skjussa brorsan till en kompis dröjde jag kvar i bilen i typ 10 minuter, satt och lyssna på den musik jag ville och hämtade energi. Det var undebrart.



Kommentarer
Postat av: Lina

Vi lyssnar på dig!! Blogga på och känn dig hörd!

2009-06-12 @ 16:47:18
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0